Saturday, 7 March 2015


Silnik Howarda Johnsona Oparty Na Magnesach Stałych

Wracając do silników opartych na magnesach stałych - jedna z najbardziej znanych postaci to Howard Johnson. Howard wybudował, zademonstrował i otrzymał z niezwykle sceptycznego urzędu patentowego patent US 4,151,431 dnia 24 Kwiecień 1979 za projekt silnika na magnesach stałych. Użył silnych i bardzo drogich magnesów Kobaltowo/Samarowych aby zwiększyć moc wyjściową. Zademonstrował podstawy działania silnika w letnim wydaniu magazynu Science and Mechanics (Nauka i Mechanika) w roku 1980. Konfiguracja silnika jest pokazana poniżej:




Rotor = Wirnik

Bar magnet = Magnes prostokontny

Magnetic cylinder = Cylinder magnetyczny

Stator = Rdzeń

Stepped pair of magnets = Magnesy ustopniowane

Zauważ ze przerwy pomiędzy magnesami nie mają stałej szerokości.


Teza którą przedstawia to to ze pole magnetyczne jego silnika jest zawsze nie zbalansowane (w ciągłej nierównowadze), i w ten sposób powodowany jest stały ruch obrotowy. Magnesy wirnika są połączone w ustopniowanych parach, połączone za pomocą niemagnetycznego (nieżelaznego) jarzma. Magnesy rdzenia są umieszczone na fartuchu cylindra wykonanego z mu-metalu. Mu-metal jest niezwykłym przewodnikiem pola magnetycznego (i jest bardzo drogi). Patent opisuje ze magnesy wirnika mają wymiar - 3,125 cala (79.4 mm) długość i ze magnesy rdzenia mają wymiary 1 cal (25,4 mm) szerokości, 0,25 cala (6 mm) grubości i 4 cale (100 mm) długości. Patent także opisuje ze pary magnesów wirnika nie są ustawione co 120 stopni ale zatoczone odrobinę (przesunięte) aby wygładzić siły magnetyczne na wirniku. Patent opisuje także ze przerwa (luka) pomiędzy magnesami wirnika i rdzenia są w kompromisie (zaprojektowane tak aby) tak ze im większa przerwa tym równomierna praca z tym ze mniejsza wydajność (siła sinika). Więc - przerwa została dobrana tak aby dać największą wydajność i wibracje możliwe do zaakceptowania.


Howard uważa ze magnesy są nadprzewodnikami działającymi w temperaturze pokojowej. Przypuszcza ze materiał magnetyczny (możliwy do zmagnesowania) ma obroty elektronów w przypadkowych zmieniających się kierunkach tak ze ich pola magnetyczne się zerują do momentu aż obroty elektronów się układają w tych samych kierunkach w procesie magnetyzacji który to tworzy zbiorowe dodane pole magnetyczne, utrzymywane przez nadprzewodnictwo elektrycznego przepływu.


Ustawienia magnesów są pokazane tutaj, razem z przerwami pomiędzy magnesami oszacowanymi z rysunku z patentu Howarda:




Position 1 = Sytuacja 1

Magnetic apron= fartuch magnetyczny (warstwa magnetyczna)

Side Views = widok z boku

Top view = widok z góry



Zauwarz ze Howard Johnson nie narysował przerw pomiędzy magnesami jako równomierne.


Artykuł z magazynu można znaleśc tutaj http://newebmasters.com/freeenergy/sm-pg48.html.

No comments:

Post a Comment